Tellimise juhend
- Palun esita tellimus läbi e-poe. Saadame kinnituskirja, et oleme tellimuse vastu võtnud, järgmise kirja saadame siis, kui meie poolt on tellimus täidetud.
- Me ei koosta hinnapakkumisi, ei vormista tellimusi telefoni ega e-kirja teel. Enne tellimuse esitamist tutvu Müügitingimustega.
- Tellimust esitades pane tähele tarneaega, mis on kirjas toote kõrval. Tarneaega arvestame alates makse laekumisest.
- Kui tellid toote firmale (juriidiline isik), sisesta kõik firma andmed, kui ettevõte on käibemaksukohuslane, siis sisesta ka käibemaksukohuslase nr. Juriidilistele isikutele, kes on käibemaksukohuslased rakendame pöördkäibemaksustamist - direktiiv 2006/112 Art 138 Kaup maksustatakse 0% määraga. Tagantjärgi me ei saa arveid muuta (n. lisada arvele käibemaksukohuslase nr. ja koostada juba väljastatud tellimusele uus arve). Kui selgub, et arvel on midagi valesti või puudu, võtke meiega enne arve tasumist ühendust.
- Tellimuse täitmiseks on vajalik Eesti suunakoodiga mobiiltelefoni number, kui lisad teiste riikide suunakoodiga telefoni numbri ei saa me tellimust tarnida.
- Kui toode on laos olemas, on toote juures kirjas tarneaeg (kuupäevad) Eestisse. Arvestame tarneaega alates makse laekumisest.
- Kui toote juures on kiri - Toode on tellimisel, vajadusel anname teada tarneaja - tellime toote kohe, kui makse on laekunud (tarneaeg võib varjeeruda toote tellimise ja transpordi ajast 1-8 nädalat).
- Kui oled tellimuse esitamisel valinud arve (või tellimuse esitamisel on valikus ainult arve) - oota kannatlikult - arve saatmine võtab natuke aega (ca 1-2 päeva), kuna enne kontrollime, et saame kindlasti toote teile saata! Kirja lisame ka toote tarneaja.
- Arvestame tarneaega alates makse laekumisest - makse laekub meile järgmisel päeval, kui tasud arve reedel või nädala vahetusel, laekub meile makse esmaspäeval. Maksed ei laeku ka riiklikel pühadel, vaid neile järgneval tööpäeval.Tellimust hakkame käitlema siis, kui makse on meile laekunud.
- Tellimuse tarneaeg võib meie lubatust vahel muutuda meist mitte olenevatel põhjustel.
- Kuller ei too kaupa nädalavahetusel ja riiklikel pühadel.
- Me ei väljasta e-arveid.
- Meie esindust ei ole Eestis. Pakke saadame kulleri ja postiga Eestisse. Eestis pole võimalik pakile järgi tulla. Tellimusele on võimalik järgi tulla Riiga - Kauplus ja ladu:
Kalnciema Iela 180, Rīga, LV-2167, Läti
E-R 8:00-18:00
Alusta tellimist:
1. Lisa soovitud tooted ostukorvi.
- Ostukorvi avades saad valida soovitud koguse tooteid.
2. Ostukorv juhatab edasi tellimust vormistama - Järgmine samm
Vali juriidiline isik, kui soovid arvet firmale:
- Juriidiline isik - sisesta kõik firma andmed, kui ettevõte on käibemaksukohuslane, siis sisesta ka käibemaksukohuslase nr. Juriidilistele isikutele, kes on käibemaksukohuslased rakendame pöördkäibemaksustamist - direktiiv 2006/112 Art 138 Kaupa maksustatakse 0% määraga. Tagantjärgi me ei saa arveid muuta (n. lisada arvele käibemaksukohuslase nr. ja koostada juba väljastatud tellimusele uus arve). Kui selgub, et arvel on midagi valesti või puudu, võtke meiega enne arve tasumist ühendust.
- Me ei koosta hinnapakkumisi ega väljasta e-arveid.
- Eraisik - sisesta kõik küsitud andmed, need on vajalikud tellimuse kohale toimetamiseks.
3. Järgmine samm - vali tarneviis.
- Kui toode mahub Omniva pakiautomaati, siis saad valida endale sobiva pakiautomaadi, kuhu kaup toimetatakse.
- Kui toode on mõõtmetelt suur, saad valida ainult kulleri. Kuller toimetab toote sinule sobivale aadressile üle Eesti.
- Kulleri ja pakiautomaadi tasu lisame arvele, see ei kajastu toote hinnas. Vt. Tarneinfo
4. Järgmine samm - vali makseviis.
- Kui toode on olemas laos ja mahub mõõtmetelt Omniva pakiautomaati, saab tellimuse eest tasuda kohe.
- Kui valite kulleri või toode ei mahu pakiautomaati on valikus ainult arvega tasumise võimalus - oota kannatlikult - arve saatmine võtab natuke aega (ca 1-2 päeva), kuna enne kontrollime, et saame kindlasti toote teile saata! Arvele lisame kulleritasu. Vt. Tarneinfo. Me ei saada paki jälgimise koodi.
- Kui mingil põhjusel pole arve teieni mõne päeva jooksul jõudnud, andke meile sellest teada.
- Me ei paku tootete eest tasumisel järelmaksu, kullerile ja sularaha eest tasumise võimalust.
- Laoseisud on informatiivsed ning muutuvad pidevalt. Tellimuse vormistamise ajal võib olla toode juba müüdud. Kauba tarnest sõltuvalt võib laoseisudes esineda ebatäpsusi. Tasutud tellimuste eest, mida ei ole meist mitte olenevatel põhjustel võimalik täita, tagastame raha 14 päeva jooksul. Kui tellija ise taganeb juba tasutud tellimusest, tagastame samuti tasutud summa 14 päeva jooksul.
Kui tekib küsimusi helistage või kirjutage:
+372 5348 3444
E-post: [email protected]